Ie românească online: Promoții și reduceri de prețuri

Drag cititor, azi, ocupându-mă de cele o mie de bloguri ale mele, am dat peste reduceri de prețuri la mai toate produsele imaginabile, că cică-i Black Friday de primăvară. 
Mah. 
Eu credeam că Black Friday este o dată pe an, în noiembrie ceva. Dar nu. Comercianții inventează, săracii de ei, promoții peste promoții. 
Nu-i condamn și nici tu nu ar trebui să faci asta. 
Imaginează-ți că ești tu comerciant. Nu ai vrea să vinzi? 
Păi, cum îți câștigi existența? 
Promoțiile sunt bune în orice moment. 
Sincer, eu cumpăr doar la ofertă. Doar când sunt reduceri, vreau să zic. Numai în cazuri extreme, când am neapărat nevoie de ceva, cumpăr la preț întreg. 
Sunt o adevărată amazoană când e vorba de reduceri. 
A real bargain hunter, cum zic englezii. 

În fine. 
Ziceam că mi-au sărit în ochi reducerile de primăvară și, nu știu de unde știe Google, că sunt nebună după ii, dar mi-a arătat o rochițică sublimă! 
O ie tradițională cu broderie roșie. Bine, ie, inspirată la ie. Asta-i rochie. 
Roșul este culoarea mea preferată! Iar combinația de alb cu roșu mă dă gata. 

rochie ie tradițională românească, alb cu roși și negru

Asta! 
Este super chic, nu crezi? 
Are elastic în talie, minunat! 
Dacă-ți place la fel de mult pe cât îmi place mie, o poți achiziționa de aici acum, că-i la reducere! 

Este superbă zic eu. 
O ie românească get-beget, vreau să cred. 
Așa pare. Unde mai pui că-i aproape la jumătate de preț. 
E o idee de  cadou fantastică, nu? 
Eu așa zic. 
Și faptul că are elastic în talie (mă repet că-s super entuziasmată), o face o achiziție fără risc. Mai toate femeile, indiferent de forma trupurilor lor, o pot purta. 
Dacă știi pe cineva care adoră iile ca mine, acum e vremea să o cumperi. 

Fun fact. 
Apropo de fun fact, care s-ar traduce „ fapt distractiv,” deși eu zic că mai degrabă ar fi „(fapt) interesant, curios” sau ceva de genul.  
Nu că ar conta. 
Dar, ziceam un fun fact despre ii. Mai multe de fapt. 

Știi că multe dintre iile din epoca noastră (modernă) nu sunt făcute în România?

Mai bine zis, nu numai noi, românii, purtăm ii de genul. Nici pe departe. Suntem una dintre multe alte națiuni care au ca element al costumului popular ia. De exemplu, în Ucraina, Rusia, Polonia sau Serbia se poartă iile cu motive și culori specifice țărilor în cauză, dar care se aseamănă foarte mult cu iile românești. 
E clar că nu-i ușor de scris despre ii. 
Dacă nu știi la ce mă refer, cred că ai înțelege cu greu ce e ia asta. 
 
Ia, după cum ai văzut în fotografia de mai sus, este o bluză tradițională împodobită cu simboluri populare, care face parte din portul românesc pe regiuni folclorice.

Ia tradițională pentru femei este scurtă până la șolduri și este decorată bogat cu broderii și împletituri specifice. 
La origine, ia era confecționată dintr-un material 100% bumbac, in sau borangic, în ziua de azi însă se fac din mai multe țesuturi. Dar toate împodobite cu motive populare. 

Iile românești au devenit o sursă de inspirație pentru mulți designeri români și străini, care au creat colecții moderne bazate pe acest element vestimentar.
Sunt sigură că ai auzit de nu știu care mare designer care ne-a furat ia românească?
Stai, nu era ia, era cojocul, cojocul binșenesc. Mi-am amintit. Dior ne-a furat tradiția. 
Dar te pui cu Dior? 

Un alt fun fact, în acest caz super interesant, despre ia românească: 
Știai că „Ziua Iei” se sărbătorește în fiecare an pe 24 iunie?
Eu nu. Recunosc cu rușine.
Acum am aflat.
 
Am să-mi cumpăr o ie la reducere. Neapărat.
Îmi iubesc țara. Nu știu dacă ai observat că am și o fotografie pe mai multe bloguri cu steagul României în formă de fluture.
Nu știu de ce-mi place așa de mult. Dar îmi place. 
Ce să-i faci?
Fiecare cu peculiaritățile lui. 
Google îmi spune că peculiaritate este un arhaism și-mi recomandă să folosesc caracteristică sau particularitate în loc. 
Dar eu nu vreau. 
Îmi place cuvântul ăsta. Englezii îl folosesc grozav. 

În afară de această ie românească tradițională, care nu e ie neapărat, în magazinul ăsta online ce poartă numele preaiubitei mele mame, Maria, (https://iepemarie.ro) se găsesc și alte obiecte de îmbrăcăminte tradiționale pentru femei, bărbați și copii: 
  • Fuste
  • Veste 
  • Poșete, rucsacuri brodate cu motive tradiționale românești 
  • Brâuri 
  • Casânci
  • Eșarfe 
De toate pentru toți patrioții! 

Set Vesta si Fote fetite-negru cu broderie

Rochia asta tip ie românească, o poți purta și ca bluziță, dacă-ți pui o fustiță sau fustă pe tine. 
Orice rochie diafană și elegantă, poate fi purtată în loc de ie cu fuste diferite. 
Dar știai asta. 
Bine, pe site sunt tot felul de rochii tip ie, nu numai aceea pe care o ridic în slăvi eu. 
Ca să fiu sinceră, îmi plac mai multe. 
M-am holbat vreo două ore la ele. 
Aș cumpăra cam 50% dintre toate câte sunt acolo! 

Vai de mine și de mine, a dat boala cumpărăturilor în mine! 😱

Și pe eMag poți găsi orice fel de ie românească li pentru bărbați, și pentru femei, și pentru copii. Uitam. 
Repet, dacă vrei să cumperi ceva, cumpără când sunt promoții (reduceri de prețuri). 
Asta dacă nu ai grabă. 

Spor la cumpărături. 
Să ai parte de cât mai multe promoții și reduceri de prețuri! 
fluture steagul României
Mulțumesc frumos pentru vizită! A fost un adevărat privilegiu. 
În cazul în care ești interesat de cărți, dezvoltare personală și umor, înscrie-te la scrisoarea ocazională, apăsând aici (se va deschide o altă pagină). 
Promit să nu fac spam. 
🕮
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie (tipărit). 

Legea recompensei
Comentatorii care împart fericire, au toate șansele să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personalăDar nu numai. ☺️
💞
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

Disclaimer 
Vreau să fiu sinceră și transparentă cu tine și să-ți spun că o parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat, ceea ce înseamnă că eu câștig un procent din vânzările generate de aceste linkuri. 
Dar nu-ți face griji, acest lucru nu te afectează în niciun fel, nu te costă nimic în plus și nu te obligă la nimic.
Promovez doar produse pe care le folosesc sau le-aș folosi personal. 
Mulțumesc pentru sprijinul tău și pentru că mă ajuți să-mi câștig existența. Fiecare dintre noi are un preț, dar tu ești neprețuit pentru mine! 💙 
Pentru detaliile complete, apasă aici

Credit fotografii 
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree


Niciun comentariu