A mai trecut un an si iarasi altul vine

Versurile astea amuzante, dar absolut nepretențioase, au fost publicate pentru prima dată în 2013 pe https://eumerit.blogspot.com.



Iată un alt an a trecut
Iar eu multe n-am făcut.
N-am devenit scobitoare (slabă),
Și nici mare scriitoare.

Dar pe cine să acuz,
Că iar am făcut abuz,
De gaze și de durere
C-am mâncat prea multe mere?

Bărbat, nu am căutat.
Zic, că mulți m-au întrebat.
Mi-s persoană solitară 
Și pe veci celibatară. 

Am iubit pe cineva... 
Stai bre, nu te ambala, 
Că nu au ieșit scântei, 
Și-a rămas și el holtei. 

Nu c-ar fi fost vina lui,
De fapt, nu-i a nimănui,
Eram foarte diferiți,
Chiar dac-amândoi „săriți”.

Dar să-întoarcem pagina,
Că sunt tristă-n pana mea!
Și iarăși de Anul Nou
Sunt mai singură ca-un ou. 
(Am vrut să scriu bou, dar mi-s muiere... :p )

Nu e bai că toate trec,
Chiar dacă iar nu petrec.
Toată viața am fost așa... ,
Dă-te, fă-n dragostea mea! 
(Merit asta. Ce tot atâtea lacrimi!)

Totuși am fost invitată
La-o petrecere ciudată,
Dar nu vreau ca să mă duc,
Că mă simt singură cuc.

Și la anul ce-o veni
Jur că nu voi mai iubi!
M-oi concentra pe-un servici
Și-oi adopta 8 pisici. 

E cam nasoală treaba dacă de 5 ani tot asta zic, însă, pe atunci să devin scriitoare era doar un gând.
Numai în 2015 am început să lucrez pe brânci ca să-mi ating scopul.
E greu, mai greu decât își poate imagina cineva, mai ales pentru mine care nu m-am învârtit niciodată în cercuri literare și n-am cunoscut pe nimeni în acest domeniu.
În decembrie 2016 am publicat primul fragment dintr-o carte de memorii și numai atunci lucrurile au început să prindă contur.
Acum că știu cum merg treburile, mi se pare și mai greu deoarece oricât talent ai avea, dacă nu ai bani sau/și cunoștințe, trebuie să muncești infinit mai mult decât majoritatea.
De aia mulți scriitori (și alți oameni super talentați) se dau bătuți când nu apar rezultatele.
Eu am să lupt până în ultima clipă a vieții mele.

Și-acu, că te-am super plictisit, îți spun că aceste versuri au fost incluse în cartea numită „Îmi Curg Mucii, Deci Exist!

A mai trecut un an... poezie de Cristina G.
Photo credit: Pixabay
PS.
Fotografia asta va fi folosită în noua mea carte în limba engleză intitulată ironic: „All the men I could have loved”. 
Încă nu sunt sigură că ăsta-i titlul final. 
Poate ai tu o idee de titlu. 

Niciun comentariu