Citește ADA pentru Mirabela

După ce am scris această postare în care mi-am invitat cititorii să se unească pentru a o salva pe Mirabela, m-am gândit în fel și chip cum să fac să ajut practic, că, așa cum am zis, cuvintele nu sunt fapte.

Nu mă găsesc într-o situație financiară chiar roz, ca mulți alții dealtfel. Dacă mă urmărești, știi că am început construcția unei căsuțe pentru mama mea fără să am banii necesari.

Și apoi mi-am dat seama că am scris ceva cărți care ar putea ajuta.
ADA, primul meu roman în limba maternă este cel mai indicat datorită subiectului tratat.

Cum am menționat de câteva ori, ADA nu este prima mea carte scrisă, ci primul roman de dragoste în limba română.
Înainte de ADA am scris și publicat mai multe cărți în engleză.

ADA este o poveste de iubire pentru suflete sensibile. 
Fiindcă textul este complet lipsit de vulgarități, romanul poate fi citit de orice român, inclusiv de preoți și măicuțe.

Așadar, de azi înainte, 25 martie 2019, toate câștigurile nete din vânzarea acestui roman vor fi donate Mirabelei.

Povestea Adei este publicată în ambele formate: electronică și tipărită.


Mi-ar fi plăcut ca această donație să fie anonimă, însă cititorii au dreptul să știe și să se pună în mișcare.
Cu cât știe mai multă lume despre asta, cu atât se vor aduna mai mulți bani.
Așa că te, rog din suflet, dacă nu ai donat (încă) pe cont propriu, poți să o faci cumpărând și citind ADA.
În caz de știi vreun blogger de carte care ar vrea să fie parte activă a acestei inițiative, te rog să-l anunți. Am scris o mică postare special pentru ei pe care o voi trimite la cerere.


Mai jos am făcut print screen-uri la câștigurile nete (royalty) de pe librăriile online care-mi comercializează cărțile.

Versiunea electronică poate fi cumpărată de pe:
  • Apple Books
  • Kobo
  • Playster
  • Scribd
  • Tolino
  • 24Symbols
  • OverDrive
  • bibliotheca
  • Baker & Taylor
  • Google Play Books
apăsând pe acest link: https://books2read.com/adaromandecristinag

Pentru fiecare carte cumpărată cu $2.99,  $1.78 este câștigul net care va fi donat în contul curent deschis în numele Mirabelei

Cărțile electronice pot fi citite pe orice dispozitiv electronic. Ce vreau să spun este că nu ai nevoie de Kindle sau eReader. Orice tabletă sau smartphone funcționează perfect. 


Cristina G.-autoarea romanului ADA se alătură campaniei #ajutorpentrumirabela

Versiunea tipărită poate fi cumpărată de pe Amazon (apasă aici).
Aici costul de tipărire, taxele, costurile de găzduire și comercializare (procentele) sunt mai mari.
La fiecare carte tipărită cumpărată cu $10, $2.55 vor fi donați pentru Mirabela. Vezi mai jos.

Cristina G.-autoarea romanului ADA se alatura campaniei #ajutorpentrumirabela


Dacă cumperi cărți tipărite de pe Amazon, ai grijă la prețul transportului. Filialele acestui gigant comercial au costuri și condiții diferite.
Aș sugera să cumperi mai multe cărți deodată pentru a beneficia de transport gratuit.
Cărțile nu se învechesc și reprezintă optime cadouri pentru toată lumea.

Dacă vrei să donezi direct campaniei apasă pe https://www.facebook.com/donate/387760375389839/10213301669763945/.

Îți mulțumesc pentru atenție și te rog, susține-o pe Mirabela așa cum poți.
Dacă nu ai cum financiar, fă-o cu gândul. Roagă-te pentru ea trimițând vibrații pozitive în univers.
Nu, nu contează că ești ateu, evreu, musulman, hindus, catolic, ortodox ș.a.m.d.
Fă o rugăciune universală folosind cuvintele tale.

Împarte postările celor ce se dedică adunărilor de fonduri în numele Mirabelei.
Orice act pozitiv face bine într-un fel sau altul.

Ceea ce împrăștii în univers, ți se întoarce înmiit.

Însănătoșire grabnică și completă, Mirabela! 
Putere, curaj și încredere celor ce o iubesc și o susțin activ cu gândul, fapta și cuvântul. 

#ajutorpentrumirabela
#citestepentrumirabela

Niciun comentariu