Ce înseamnă să fii femeie?

Publicând câteva materiale pe alte bloguri relativ la femei - doar este 8 martie - mi-am dat seama în ce lume bizară trăim. 
Postarea de aici https://iliveisuffer.blogspot.com/2023/03/happy-womnes-day.html, mi-a dat de gândit și m-am întristat puțin. 
Da, am scris cuvântul „women” greșit. 
Nu a fost cu intenție. 

Aș vrea să scriu numai lucruri bune despre femei... 
Însă femei sau bărbați, tot oameni suntem. 
Ori nu? 

Petrec mult timp citind comentariile unora pe unele site-uri. Nu din curiozitate morbidă, ci pentru că așa afli ce gândesc mulți dintre noi. 
Numai zilele trecute am văzut cât de rasiști suntem și noi, românii. 
M-am îngrozit. 
Bineînțeles, acțiunile sau cuvintele unui om nu poate defini o întreagă națiune. 
Eu nu mă rușinez că-s româncă, cum am zis de multe ori, când citesc atâta răutate venită de la concetățenii mei, mă rușinez că-s om. 

În ziua de azi, cu ajutorul sau din cauza internetului, vedem/citim ce nu ne putem măcar imagina. 
În vremea noastră, o carieră, reputație, o viață de om se poate distruge cu un click. 
Și apropo de asta, cu toate acțiunile abominabile pe care un bărbat le poate face unei femei, unele dintre noi fac același lucruri bărbaților. 

Ori de câte ori cineva acuză pe altcineva de abuz, deseori e greu să știi exact care spune adevărul și care inventează. 
Din cauza asta multe victime tac, în timp ce opresorii lor continuă. 

desen-silueta-de-femeie-zburand pe barca

Trăim într-o lume ciudată. Și nu de-acum. 

Dar astăzi, măcar astăzi eu sper ca femeile să aibă parte doar de bine. 
E-o utopie, știu, 
Dar ce m-aș bucura să aflu că măcar unele dintre cele prigonite au avut pace. 
Doar pentru o zi, pentru ziua lor, a femeilor. 

Ce înseamnă să fii femeie? 
Înseamnă să fii om. 
Să fii și să nu faci altora ce nu ai vrea să ți se facă ție. 
Aș vrea să spun că sunt feministă, dar eu sunt... umanistă. 
Sprijin omul bun, indiferent de sexul lui. 
Indiferent de înclinația lui sexuală. 
Indiferent de religie, culoare, cunoștințe, naționalitatea lui. 

Poate aceste afirmații se vor întoarce împotriva mea. Și e păcat. Însă asta e lumea în care trăim. 

Înainte de a fi femeie, eu sunt om. 
Mi-ar plăcea ca un bărbat să-mi deschidă ușa în față? 
Da. 
Dar și eu o deschid în fața lor, dacă au mâinile ocupate. 



La mulți ani fericiți si s-auzim numai de bine! 

🕮🎁
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie. 
Aici un link direct (apasă, se va deschide o altă pagină sigură 100%), ca să vezi titlurile pe Google Play.  
Le poți avea GRATUIT dacă dorești să le recenzezi
Contactează-mă prin formularul de contact. Pe rețelele de socializare intru rar. 

💞💛💙

Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală
Dar nu numai. ☺️

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree

Disclaimer 
O parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat. 
Asta înseamnă că eu câștig un procent din eventualele vânzări generate de aceste linkuri și bannere. Pentru detaliile complete, apasă aici

Niciun comentariu