Îți plac cărțile de dezvoltare personală? Ai 1 GRATUIT!


Deși am nevoie de bani cum are toată lumea, deseori ofer cărțile mele în mod GRATUIT celor ce mă urmăresc.

Luna Iunie, este plină de aceste inițiative.
Astăzi este rândul unei cărți de auto ajutor, creștere personală și dezvoltare spirituală.

It's Never Game Over!

277 de pagini pline de sfaturi utile și practice publicate în Iunie 2017.

O carte care te îndeamnă și te ajută să-ți schimbi situația în care te găsești dacă nu ești mulțumit de ea.
Experiențe personale adevărate te vor inspira și motiva.
Asta dacă citești în engleză.

Optimă pentru orice nivel de engleză ai vorbi.

Descarc-o acum de pe Amazon. Da, este o carte electronică.



Îmbunătățește-ți Engleza citind cărți GRATIS.  
Dacă apreciezi sfaturile, de ce să nu lași o recenzie pe Amazon sau Goodreads? 



***
Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci. Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 
Și dacă apreciezi cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima?
Pe YouTube am diferite vlog-uri grozav de amuzante.

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să primești cărți și alte obiecte GRATIS. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

Niciun comentariu